andra januari tvåtusentolv!

hellooo! idag är det ju andra januari, hoppas att alla hade en go nyårs natt!
Iaf filmen som jag skrev om i förra inlägget (Letters to Juliet), den var riktigt bra tyckte jag! om ni inte har sett den så borde ni kolla på den! Idag var jag med nathalie ( http://shilanathalie.blogg.se/ hon och hennes kompis blogg) vi åkte till lager 157! jag köpte en bondelid tröja och en body butter med mango doft!
den är mörkare och inte lika uppstoppad vid halsen i verklighaten, alltså mycket snyggare ;) den kostade 300kr men normalpriset var 799kr!
imorgon ska jag ha hemmaspa med nathalie!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: The awesome one

Varför heter det just butter? Som om någon vill ha smör i ansiktet? :)

x) Flum

//Nathalie

2012-01-04 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0