skön dag!

Skoldagen idag var riktigt chill, först hade vi no men vi kollade på film, sedan var det slöjd sedan lunch. Efter lunchen ver det matte men vi fortsatte med att kolla på filmen senare hade vi engelska i typ 15 min vi fick avbryta för att brandlarmet gick och sprinkler systemet startade, alla gick ut i snön och efter typ 20 min fick vi gå till aulan där rektorn sade att vi fick sluta! (då var klockan ca. 13.00 och vanligtvis slutar jag 15.45 på onsdagar!) Skoldagen idag var riktigt chill, först hade vi no men vi kollade på film, sedan var det slöjd sedan lunch. Efter lunchen ver det matte men vi fortsatte med att kolla på filmen senare hade vi engelska i typ 15 min vi fick avbryta för att brandlarmet gick och sprinkler systemet startade, alla gick ut i snön och efter typ 20 min fick vi gå till aulan där rektorn sade att vi fick sluta! (då var klockan ca. 13.00 och vanligtvis slutar jag 15.45 på onsdagar!) alltså en chill dag!
kram!

Kommentarer
Postat av: Senap I skon

Ofta sprinkler systemet gick av? :D I sånna lägen ångrar man att man bytte skola

2011-12-21 @ 19:21:36
URL: http://shilanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0